Ψάχνοντας στο διδίκτυο σήμερα, βρήκα ένα βίντεο με ένα μωρό παιδί να καπνίζει και να το τραβάνε με την κάμερα και να γελούν μαζί του. Και απορώ μεχρί που θα φτάσει η ηλιθιότητα του ανθρώπου. Τι νόμιζε ο εν λόγω κύριος, ότι είναι μαγκιά να εκμεταλλεύεται αυτό το μικρό αγοράκι, για να σπάσει πλάκα ο ίδιος και οι ομοιοί του;
Κανονικά δεν θα έπρεπε να βάλω το λινκ του βίντεο, αλλα θα το βάλλω μήπως και βρεθεί αυτό το ανθρωπόμορφο τέρας. Το βίντεο βρίσκεται εδώ.
Αγρίνιο: Γυναίκα δέχθηκε άγρια επίθεση από τον σύντροφό της – Χτύπησε το
κεφάλι της σε τζάμι
-
Σοβαρό περιστατικό βίας σημειώθηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στο κέντρο
του Αγρινίου, μεταξύ ενός ζευγαριού. Όπως αναφέρει το agrinipress.gr, μια
γυναίκ...
Πριν από 3 ώρες

0 Comments:
Post a Comment