Εδώ και δύο χρόνια συνεχώς αναβάλλεται η δίκη για τον Ασωπό. Τελικά και την τελευταία φορά αναβλήθη με μετάθεση αυτής στις 27 Οκτωβρίου 2010. Κατηγορούμενες σε αυτό το δικαστήριο είναι οι 15 εταιρείες που μολύνουν τον ποταμό και τον έχουν μετατρέψει σε φαγέα απορρημάτων.
Και αναρωτιέμαι μέχρι που θα πάει αυτή η κατάσταση; Μήπως τελικά και οι Μεσσαπιείς έχουν την ίδια κατάληξη με τους Ασωπαίους; Διότι και οι κάτοικοι των Μεσσαπίων αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με τους Ασωπαίους και έχουν στις 10 Φεβρουαρίου τα ασφαλιστικά μέτρα κατά του Δημάρχου που δουλεύει τον κόσμο μπροστά τα μάτια του πως το νερό είναι καλό για πόση. Είδομεν!!!!
Επαναστατική απόφαση: Η πρώτη δίκη που κερδήθηκε με συνήγορο τεχνητής
νοημοσύνης
-
Μια νομική εταιρεία που εστιάζει στην τεχνητή νοημοσύνη πέτυχε μια ιστορική
νίκη σε δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου, καταγράφοντας έτσι μια
πρωτόγνωρη ...
Πριν από 2 ώρες

0 Comments:
Post a Comment