Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2009

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ


Η Διδώ Σωτηρίου ήταν μυθιστοριογράφος και δημοσιογράφος. Γεννήθηκε το 1909 στο Αϊδίνι της Μικράς Ασίας, κόρη του Ευάγγελου Παππά και της Μαριάνθης Παπαδοπούλου. Το 1919 εγκαταστάθηκε με την οικογένειά της στη Σμύρνη και μετά την καταστροφή του 1922 κατέφυγαν στην Ελλάδα. Στην Αθήνα ολοκλήρωσε τις εγκύκλιες σπουδές της με δασκάλους μεταξύ άλλων τους λογοτέχνες Κώστα Παρορίτη και Σοφία Μαυροειδή-Παπαδάκη. Φοίτησε στο Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και το 1937 παρακολούθησε για λίγους μήνες μαθήματα γαλλικής λογοτεχνίας στο πανεπιστήμιο της Σορβόννης.

Από το 1936 στράφηκε επαγγελματικά προς τη δημοσιογραφία. Συνεργάστηκε με το περιοδικό "Γυναίκα" (ως αρχισυντάκτρια) και τις εφημερίδες "Νέος Κόσμος" και "Ριζοσπάστης" (αρχισυντάκτρια από το 1944), ενώ κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής συνεργάστηκε με τις Μέλπω Αξιώτη, Έλλη Αλεξίου, Έλλη Παππά, Τιτίκα Δαμασκηνού, Ηλέκτρα Αποστόλου, Χρύσα Χατζηβασιλείου και άλλες ελληνίδες της αντίστασης. Πήρε μέρος στο συνέδριο της Κοινωνίας των Εθνών στη Γενεύη το 1935, όπου γνωρίστηκε με τη σύντροφο του Λένιν Αλεξάνδρα Κολοντάι και στο ιδρυτικό συνέδριο της Δημοκρατικής Ομοσπονδίας Γυναικών το 1945 στο Παρίσι. Στη λογοτεχνία πρωτοεμφανίστηκε το 1959 με την έκδοση του μυθιστορήματος "Οι νεκροί περιμένουν". Έργα της μεταφράστηκαν σε πολλές ξένες γλώσσες. Ένα κομμάτι του έργου της έχει γνωρίσει επιτυχία στο εξωτερικό, και ιδιαίτερα στην Τουρκία. Η Διδώ Σωτηρίου ανήκει στους έλληνες πεζογράφους του μεσοπολέμου.
Το έργο της κινείται στο πλαίσιο του ρεαλισμού με έντονη την παρουσία του αυτοβιογραφικού στοιχείου και της συναισθηματικής συμμετοχής του συγγραφέως στις περιπέτειες των ηρώων της, και αντλεί τη θεματολογία του από τη μικρασιατική καταστροφή, την περίοδο του εμφυλίου και την μετά τον εμφύλιο περίοδο της ελληνικής ιστορίας. Με τα "Ματωμένα χώματα" η Σωτηρίου εγκαινίασε την πορεία της προς μια γραφή που συνδυάζει τη μυθιστορηματική τεχνική με μια προοπτική εξέτασης των θεμάτων της από ιστορική σκοπιά, πορεία που συνέχισε και στα δύο επόμενα μυθιστορήματά της την "Εντολή", με θέμα την υπόθεση Μπελογιάννη και το "Κατεδαφιζόμεθα". Τιμήθηκε με το βραβείο ελληνοτουρκικής φιλίας Αμπντί Ιπεκτσί, το 1983, με το Ειδικό Κρατικό Βραβείο Λογοτεχνίας, το 1989, με το Βραβείο της Ακαδημίας Αθηνών, το 1990 και με τον Ταξιάρχη του Τάγματος του Φοίνικος, το 1995. Το 2001 η Εταιρεία Συγγραφέων καθιέρωσε προς τιμήν της το βραβείο "Διδώ Σωτηρίου", το οποίο απονέμεται "σε ξένο ή έλληνα συγγραφέα που με τη γραφή του αναδεικνύει την επικοινωνία των λαών και των πολιτισμών μέσα από την πολιτισμική διαφορετικότητα". Πέθανε στην Αθήνα στις 23 Σεπτεμβρίου του 2004. Για περισσότερα βιογραφικά στοιχεία της Διδώς Σωτηρίου βλ. Ζήρας Αλεξ., "Σωτηρίου Διδώ", Παγκόσμιο Βιογραφικό Λεξικό, 9β, Αθήνα, Εκδοτική Αθηνών, 1988, Κάσσος Βαγγέλης, "Διδώ Σωτηρίου", στο "Η μεταπολεμική πεζογραφία · Από τον πόλεμο του '40 ως τη δικτατορία του '67", Ζ΄, σ.210-224, Αθήνα, Σοκόλης, 1988, Κούρτοβικ Δημοσθένης, "Διδώ Σωτηρίου", στο "Έλληνες μεταπολεμικοί συγγραφείς· Ένας κριτικός οδηγός", σ.226-227, Αθήνα, Πατάκης, 1995. (Πηγή: Αρχείο Ελλήνων Λογοτεχνών, γεννημένων από τον 18ο αιώνα έως το 1935, Ε.ΚΕ.ΒΙ.)



ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ

Εντάξει, η στολή είναι κάπως αστεία, για να το πούμε κομψά. Είναι συνδυασμός military look με μια πινελιά γκλαμουριάς από το παρελθόν, εννοούμε αυτά τα χρυσά κράνη. Παρόλα αυτά, μη σας ξεγελά η αμφίεση. Άλλωστε, όπως λέει και η παροιμία, δεν κάνουν τα ράσα τον παπά. Οι κύριοι που παρελαύνουν είναι οι νεοσύλλεκτοι της CΙSF, δηλαδή της Κεντρικής Βιομηχανικής Δύναμης Ασφαλείας της Ινδίας. Συστάθηκε το 1969, με καθήκον τη φύλαξη των δημοσίων επιχειρήσεων στη χώρα. Βέβαια, με την παγκοσμιοποίηση και το μαζικό κύμα αποκρατικοποιήσεων έχει αλλάξει κάπως η αποστολή τους. Πλέον αναλαμβάνουν την προστασία πυρηνικών εγκαταστάσεων, αεροδρομίων, λιμανιών, μνημείων, κυβερνητικών κτιρίων κ.λπ. Μετά δε την τρομοκρατική επίθεση του 2008 στη Βομβάη, τους προτιμά και ο ιδιωτικός τομέας. Προφανώς, ο ενδυματολογικός κώδικας δεν είναι μέσα στα κριτήρια επιλογής...

ΠΗΓΗ:

Τα Νέα

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΗ


«Bούτυρο στο ψωμί» των απανταχού εκπροσώπων του Εσωτερισμού και των θιασωτών πάσης φύσεως θεωριών καταστροφολογίας αποτέλεσε η τεράστια επιτυχία που γνωρίζει η κινηματογραφική ταινία «2012», η οποία αναφέρεται στη συντέλεια του κόσμου.

Το σενάριο της χολιγουντιανής υπερπαραγωγής, της οποίας το κόστος ανήλθε στα 200 εκατ. δολάρια και χαρακτηρίστηκε ως «η μητέρα όλων των ταινιών καταστροφής στην ιστορία του κινηματογράφου», αποτελεί μια «ξεχειλωμένη» έκδοση της θεωρίας περί του τέλους του κόσμου, όπως αυτή διατυπώνεται από τις «ενορατικές» καταγραφές στα ημερολόγια των αρχαίων Μάγια.
Η χολιγουντιανή υπερπαραγωγή «2012» αποτελεί μια... ξεχειλωμένη έκδοση της θεωρίας περί του τέλους του κόσμου.
Η χολιγουντιανή υπερπαραγωγή «2012» αποτελεί μια... ξεχειλωμένη έκδοση της θεωρίας περί του τέλους του κόσμου.

Εκεί «φωτογραφίζεται» ως καταληκτική ημερομηνία η έναρξη του χειμερινού ηλιοστασίου του 2012, ήτοι η 21η Δεκεμβρίου του εν λόγω έτους. Χαρακτηριστικό είναι ότι η έναρξη του ημερολογίου των Μάγιας τοποθετείται χρονικά στο 3114 π.Χ. και φαίνεται να ολοκληρώνεται στις 21/12/2012.

Η αμερικανική κοινωνία βιώνει τον τελευταίο καιρό ημέρες «Αποκάλυψης», με μια πρωτόγνωρη υστερία να απλώνεται σταδιακά στους κόλπους της, πυροδοτούμενη από το καταστροφικό για την ανθρωπότητα ενδεχόμενο «ευθυγράμμισης» του Ηλιου, της Γης και του κέντρου του γαλαξία, ήτοι της ταυτόχρονης κίνησής τους γύρω από τον ίδιο νοητό άξονα.

Το παραπάνω ενδεχόμενο αναμένεται να σηματοδοτήσει, σύμφωνα με τις προβλέψεις της περιώνυμης αρχαίας φυλής της Κεντρικής Αμερικής και τους ισχυρισμούς των αυτοαποκαλούμενων «πεφωτισμένων» και «κατόχων» της εσωτερικής γνώσης, την εξαφάνιση κάθε ζωικής μορφής στον πλανήτη.

Καθώς τα πρώτα... αστρικής φύσεως κύκνεια άσματα έχουν αρχίσει εδώ και μερικούς μήνες να κατακλύζουν τους διαδρόμους του Ιντερνετ, οι εκδοτικοί οίκοι τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση, βλέποντας να εκδίδονται «εν μια νυκτί» μόνο στο αμερικανικό έδαφος περί τα 150 βιβλία με αντικείμενο τη συντέλεια του κόσμου.

«Ιερά ταξίδια»
Σαμάνοι και πάσης φύσεως και καταγωγής «θεραπευτές», αλλά και οι επονομαζόμενοι «προφήτες της νεότερης εποχής» σχεδιάζουν από τώρα τα «ιερά ταξίδια» τους, επιλέγοντας ως προορισμό τους είτε την παλιά πρωτεύουσα των Μάγιας και έναν εκ των σημαντικότερων αρχαιολογικών θησαυρών του κόσμου, την Τικάλ στη Γουατεμάλα, είτε το πολιτικό και θρησκευτικό κέντρο του Νέου Βασιλείου των Μάγιας, Τσιτσέν Ιτζά, που βρίσκεται σε μεξικανικό έδαφος της χερσονήσου Γιουκατάν, προκειμένου να βιώσουν από περίοπτη θέση το τέλος του κόσμου...

Η μεγάλη υστερία που έχει ξεσπάσει στις ΗΠΑ υποχρέωσε τη NASA να προβεί σε ανακοίνωση σχετικά με το ενδεχόμενο καταστροφής του κόσμου εντός της προσεχούς τριετίας, σε μια προσπάθεια να κατευνάσει τις παράλογες ανησυχίες αρκετών πολιτών.

Ουκ ολίγοι εξ αυτών, με προεξάρχοντες ορισμένους σύγχρονους καταστροφολόγους, μεταξύ των οποίων αρκετοί με επιστημονική κατάρτιση, έχουν φροντίσει να... μαγειρέψουν πριν πεινάσουν, αποθηκεύοντας τρόφιμα και άλλα ποικίλα εφόδια, εξασφαλίζοντας παράλληλα και τον ανάλογο, προστατευτικού χαρακτήρα, τεχνικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό...

Οπως αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της η NASA αρνείται την ύπαρξη του πλανήτη Νιμπίρου, τον οποίο φέρεται ότι είχαν ανακαλύψει οι αρχαίοι Σουμέριοι και ο οποίος αναμένεται, σύμφωνα με μια θεωρία που φρόντισε να διευρύνει τη φημολογία περί συντέλειας του κόσμου, να συγκρουστεί με τη Γη το 2012, παρά το γεγονός ότι πρότερες προβλέψεις έκαναν λόγο για πρόσκρουσή του στη Γη τον Μάιο του 2003.

Διαψεύδοντας τις φήμες η NASA έσπευσε να διαβεβαιώσει την ανθρωπότητα «πως τίποτα κακό δεν πρόκειται να συμβεί στη Γη το 2012», ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η ανακοίνωση της διαστημικής υπηρεσίας ήρθε μόλις μία εβδομάδα πριν από την επίσημη παγκόσμια πρώτη προβολή της ταινίας...

Καταιγισμός τηλεφωνημάτων, επιστολών, e-mails
Η υστερία εξαπλώνεται

H πλοκή του φιλμ είναι βασισμένη στη θεωρία της μαγνητικής αντιστροφής των πόλων της Γης, κάτι που συμβαίνει κατά ορισμένους ειδικούς κάθε 400.000 χρόνια.

Το μέγεθος του κλίματος υστερίας στο αμερικανικό έδαφος αποτυπώνεται ανάγλυφα στον καταιγισμό τηλεφωνημάτων, επιστολών και e-mails που δέχεται καθημερινά το Ινστιτούτο Αρλιγκτον, ένα εκ περιώνυμων ιδρυμάτων μελετών των ΗΠΑ, με αντικείμενο ενασχόλησής του τις μελλοντικές εξελίξεις, με έδρα την ομώνυμη πόλη.

Το περιεχόμενο των οχλήσεων του κοινού στο αρμόδιο τμήμα του ινστιτούτου αφορά, πέραν των καταθέσεων των αγωνιών και φόβων για το ενδεχόμενο καταστροφής του κόσμου, κυρίως... μελλοντολογίες, δηλαδή προβλέψεις και «προφητείες» των κοινών θνητών για επικείμενους σεισμούς, καταστροφικές καταιγίδες, διαρροές από πυρηνικά εργοστάσια και τρομοκρατικές ενέργειες.

Ουκ ολίγοι «πνευματιστές» και... μέντιουμ προειδοποιούν για την έλευση εντός του άμεσου μέλλοντος ενός εφιαλτικού γεγονότος, στο οποίο θα «πρωταγωνιστούν» εξωγήινες μορφές ζωής...

Επιβεβαιώθηκαν
Το Ινστιτούτο παραδέχεται ότι είχε κατά το παρελθόν καταγράψει παρόμοιου τύπου μελλοντολογίες, ορισμένες εκ των οποίων επιβεβαιώθηκαν, μεταξύ αυτών και το χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001 στο Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου.

Προκειμένου λοιπόν να μην επαναλάβουν το λάθος της αδιαφορίας που επέδειξαν κατά το παρελθόν, οι ιθύνοντες του ινστιτούτου αποφάσισαν να μην αγνοήσουν την παραμικρή... ενορατική κατάθεση των πολιτών και εν συνεχεία να συγκρίνουν καθεμία εξ αυτών με τα γεγονότα που πρόκειται να συμβούν, με απώτερο σκοπό τον εντοπισμό των όποιων κοινών χαρακτηριστικών, ούτως ώστε να μην τους διαφύγει κάποιος που πιθανώς να διαθέτει το χάρισμα της... εξωαισθητηριακής αντίληψης.

Στο πλαίσιο της «WHETHEReport», όπως ονομάζεται η εν λόγω έρευνα, η οποία διεξάγεται υπό την αιγίδα του Ινστιτούτου Αρλιγκτον, μέσω του διαδικτυακού ιστοτόπου whethermap.org, ζητείται απ’ όσους έχουν βιώσει εμπειρίες «ενόρασης» ή είχαν κάποια προφητικά όνειρα να επικοινωνήσουν με τους αρμοδίους, δίνοντας μια πλήρη περιγραφή του συμβάντος.

Στα ιερά κείμενα
Η ημερομηνία της συντέλειας

Oι εκπρόσωποι του Γνωστικισμού, ενός προχριστιανικής καταγωγής θρησκευτικού και φιλοσοφικού κινήματος, προέβλεπαν την επικείμενη έλευση του Βασιλείου του Θεού κατά τον πρώτο αιώνα. Στους κόλπους του σύγχρονου γνωστικισμού ανήκαν μεταξύ άλλων ο Φρειδερίκος Νίτσε, η Μαρία Μοντεσόρι και ο Ουίλιαμ Μπλέικ, ένας εκ των σημαντικότερων ποιητών της Αγγλίας, ζωγράφος, χαράκτης και εικονογράφος.

Στους θρησκευτικούς κόλπους, και δη αυτούς του Χριστιανισμού, η έλευση του Αρμαγεδδώνος συναντάται στο τελευταίο κεφάλαιο της Αποκάλυψης.

«Η Ωρα» είναι η ονομασία που έχουν δώσει για την ημέρα της κρίσης οι Ισλαμιστές, αναφερόμενοι σε μια αλληλουχία συμβάντων πριν από την επιστροφή του Ιησού στη Δαμασκό, προκειμένου να δώσει την τελική μάχη εναντίον του Αντίχριστου.

Σύμφωνα τα ισλαμικά ιερά κείμενα, την εξόντωση του Αντίχριστου θα ακολουθήσει μια περίοδος αρμονίας, η οποία ωστόσο θα διαταραχθεί μετά τον θάνατο του Ιησού από φυσιολογικά αίτια. Η συνέχεια είναι εφιαλτική, καθώς μια σειρά φυσικών καταστροφών θα σημάνουν το τέλος του κόσμου.

Σύμφωνα με τον Ιουδαϊσμό, την «ημέρα του Θεού», όπως αποκαλείται, ο Δημιουργός θα σπείρει τον θάνατο και την καταστροφή στον πλανήτη. Σε παρεμφερές πλαίσιο κινούνται και οι ινδουιστικές και βουδιστικές προσεγγίσεις της ημέρας της «Αποκάλυψης», ενώ οι Μάρτυρες του Ιεχωβά είχαν τοποθετήσει την ημερομηνία της συντέλειας του κόσμου, ήτοι της «Δευτέρας Παρουσίας», μεταξύ 1914 και 1994...

Προβλέψεις για το τέλος του κόσμου έχει κάνει και ο Ισαάκ Νεύτων, ο οποίος τοποθετεί χρονολογικά τη «βιβλική» καταστροφή στο έτος 2060, σύμφωνα με χειρόγραφά του, από τα οποία προκύπτει ότι προσπαθούσε επί χρόνια να αποκωδικοποιήσει τη Βίβλο.

Επιστημονικά σενάρια καταστροφής
Η μετακίνηση των πόλων

Σύμφωνα με την εσχατολογική θεωρία του Ζαχαρία Σίτσιν, η οποία διατυπώθηκε στα τέλη του 1969, στην περίπτωση κατά την οποία ένα ουράνιο σώμα που περιστρέφεται γύρω από τον Ηλιο και εν προκειμένω ο πλανήτης «Νιμπίρου» προσεγγίσει σε μικρή απόσταση τη Γη, θεωρείται σχεδόν βέβαιο το ενδεχόμενο πρόκλησης βίαιης μετακίνησης των πόλων της, δεδομένου του γεγονότος ότι ο άξονας και οι πόλοι περιστρέφονται εξ ανατολών προς δυσμάς σε βάθος μερικών δεκάδων χιλιάδων ετών, ενώ η Γη περιστρέφεται καθημερινά γύρω από τον άξονά της εκ δυσμών προς ανατολάς. Στο παραπάνω ενδεχόμενο οι ωκεανοί που κινούνται, υιοθετώντας τη διεύθυνση και την κατεύθυνση περιστροφής της Γης, θα εκδηλώσουν λόγω αδράνειας μια βίαιη εκτόνωση, με απρόβλεπτες συνέπειες ιδιαίτερα για την Ευρώπη, την Ασία, τη Βόρεια και τη Νότιο Αμερική.

Τo «σημάδι»
Και μετά... χάθηκαν οι μέλισσες

Δεν είναι λίγοι οι θιασώτες της θεωρίας του Τέρενς ΜακΚένα, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι το 2012 θα συναντήσει κατά την έλευσή του μια δραματική μείωση των αποθεμάτων «μαύρου χρυσού» στις πετρελαιοπαραγωγές χώρες, γεγονός που δεν αποκλείεται να σηματοδοτήσει μια σειρά ανακατατάξεων σε ουκ ολίγα είδη στον πλανήτη μας.

Με μεγαλύτερη ψυχραιμία αντιμετωπίζουν τις «προφητείες» αυτοί που εκτιμούν ότι η βασική μεταβολή που θα συντελεστεί είναι αυτή της απώλειας της αίσθησης και προσανατολισμού στον χρόνο, προτείνοντας μάλιστα από τώρα την αύξηση των 24 ωρών που συνθέτουν ένα ημερονύχτιο, προκειμένου να περιοριστεί σημαντικά η πιθανότητα αδυναμίας κατανόησης του χρόνου και να καταστεί ευκολότερη η προσαρμογή του ανθρώπου στις συγκεκριμένες μεταβολές.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός της αγνώστου αιτιολογίας καταστροφής τον χειμώνα του περασμένου έτους του 36% των μελισσιών στις ΗΠΑ, φαινόμενο που παρατηρήθηκε σε μικρότερη κλίμακα στη Γαλλία, την Ισπανία, στο Βέλγιο, στην Πορτογαλία και την Ιταλία. Το ενδεχόμενο αφανισμού των μελισσών καθίσταται εξαιρετικά ανησυχητικό, καθώς πέραν της μειωμένης παραγωγής μελιού θα επιφέρει νομοτελειακά τεράστιο πλήγμα σε διάφορα είδη καλλιέργειας. Λαμβάνοντας κανείς υπόψη ότι περίπου το 1/3 της παραγωγής τροφίμων εξαρτάται άμεσα από τις μέλισσες, καθίστανται αυτονόητες οι συνέπειες της εξαφάνισής τους για την ανθρωπότητα.

ΠΗΓΗ:

Έθνος

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ



ΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΑΛΕΚΟΣ ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ


Αλλη μία «καρπαζιά» -της ζωής αυτή τη φορά- για τον πλέον δημοφιλή και αγαπητό κωμικό του παλιού, καλού ελληνικού κινηματογράφου Αλέκο Τζανετάκο. Εδώ και λίγες μέρες νοσηλεύεται με πρόβλημα υγείας στο νοσοκομείο «Σωτηρία» και δίνει τη δική του παλικαρίσια μάχη. Πρόκειται για χρόνια κατάσταση, που τις τελευταίες ημέρες επιδεινώθηκε και η εισαγωγή του κρίθηκε άκρως αναγκαία. Δίπλα του οι αδερφές του και ο απλός κόσμος που του σφίγγει το χέρι και του δίνει κουράγιο. Αλλωστε, ο Αλέκος δίνει με σθένος -που πάντα τον διέκρινε- μάχη.

Η μεγάλη περιπέτεια της υγείας του εκλεκτού ηθοποιού ξεκίνησε προ τετραετίας, με μία δύσκολη εγχείρηση ανευρύσματος στην κοιλιακή αορτή που κράτησε δέκα ώρες! Ο Αλέκος Τζανετάκος δεν θέλησε ποτέ σε αυτές τις δύσκολες στιγμές να στρέψει επάνω του τους προβολείς της δημοσιότητας. Προτίμησε να μείνει στην αφάνεια και στη μοναξιά του. Η μοίρα στάθηκε σκληρή απέναντί του. Πρόσφατα παρουσιάστηκε πρόβλημα στο αίμα του και μεταφέρθηκε για νοσηλεία στο «Σωτηρία». Οι γιατροί δείχνουν αισιόδοξοι και πιστεύουν ότι θα το ξεπεράσει σύντομα.

Στο πλευρό του από την πρώτη στιγμή οι αδερφές του Κατερίνα και η γνωστή επίσης ηθοποιός Νινή Τζάννετ, η οποία δήλωσε στην «Espresso»: «Ο αδερφός μου έχει παίξει σε 250 περίπου ταινίες και σε πολλά θεατρικά έργα. Και όμως, οι ιθύνοντες της τηλεοράσεως με το πέρασμα του χρόνου, παρά το γεγονός ότι ο Αλέκος λατρεύτηκε όσο λίγοι καλλιτέχνες από το κοινό, τον αγνόησαν. Πέρασε δύσκολες ώρες ο Αλέκος, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Και κυρίως, δεν συμβιβάστηκε με τα διάφορα “κυκλώματα”. Ξέρεις τι έλεγε πάντα ο αδερφός μου; “Δεν θα με στύψουν σαν λεμονόκουπα. Θα τους στύψω εγώ!”».

Βαθιά αξιοπρεπής άνθρωπος, αυτάρκης στην περηφάνια του, δεν θέλησε ποτέ να πει κουβέντα για... φίλους που τον αγνόησαν στον Γολγοθά ττου προσωπικού του δράματος με την κλονισμένη υγεία του. Αλλωστε, στη μακρά καλλιτεχνική του πορεία δεν βρέθηκε συνάδελφός του να παραπονεθεί ότι ήρθε ποτέ σε σύγκρουση μαζί του. Για όλους είχε πάντα μία καλή κουβέντα. Και απέδιδε ζωντανά την προσωπικότητά του ο στίχος που του είχε αφιερώσει κάποτε ο αείμνηστος θεατρικός συγγραφέας, επιθεωρησιογράφος και δημοσιογράφος Παναγιώτης Παπαδούκας:

«Απ’ τους αρτίστες του ελαφρού ο πιο μπριόζος
Δυναμικός με κέφι πάντα και σκερτσόζος
Παίζει με τέχνη αληθινή,
Και μοναχός του γεμίζει τη σκηνή!»

Ο θεατρικός συγγραφέας Βύρων Μακρίδης, με τον οποίο έχει συνεργαστεί πολλές φορές στο θέατρο, πληροφορήθηκε από εμάς για την περιπέτεια της υγείας του Τζανετάκου και δεν μπόρεσε να κρύψει τη βαθιά του συγκίνηση: «Ο Αλέκος έλαμψε ως “χρυσός δεύτερος” του θεάτρου και του κινηματογράφου. Στήριζε όλους τους “πρώτους”, και ειδικά τον Κώστα Βουτσά. Συνεπής, εξαίρετος επαγγελματίας, χαρισματικός καλλιτέχνης και αγαπημένος φίλος. Του εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά» μας δήλωσε.

Σε ένα κρεβάτι τώρα στη «Σωτηρία» ο Αλέκος Τζανετάκος, ξεχασμένος από συναδέλφους, όχι όμως και από το κοινό που τον λάτρεψε, δίνει μόνος μία δύσκολη μάχη και αναπολεί τις όμορφες ώρες που πέρασε στα πλατό και στο σανίδι του θεάτρου. Τι και αν έσβησαν τα φώτα της ράμπας; Τέτοια αστέρια λάμπουν για πάντα...

ΠΗΓΗ:

Madata.gr

Η ΚΑΝΤΕΜΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΕ

Image and video hosting by TinyPic

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ BAZAAR ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΟΠΟΥΣ

Την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί με τη συμμετοχή των Συστημάτων Προσκόπων Χαλκίδας και Νέας Αρτάκης, Χριστουγεννιάτικο «bazaar» στην πλατεία του Αγίου Νικολάου, στη Χαλκίδα. Όσοι θέλουν να βοηθήσουν μπορούν να πάνε στο Προσκοπείο της Χαλκίδας, το αργότερο μέχρι την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου, για τις ανάγκες του bazaar, χριστουγεννιάτικα δώρα, στολίδια, παιχνίδια και μικρές παιδικές κατασκευές. Επιπλέον, χριστουγεννιάτικα σπιτικά γλυκά, συσκευασμένα ως δώρο, τα οποία οι πρόσκοποι προτρέπουν τους γονείς να τα ετοιμάσουν με τα παιδιά, ώστε να νιώσουν όλοι υπερήφανοι για την προσφορά.

Τέλος, την Κυριακή 6 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία με τη συμμετοχή όλων των ενηλίκων στελεχών, των Παλαιών Προσκόπων, καθώς και όσων επιθυμούν να ενισχύσουν την ειδική τράπεζα αίματος των Προσκόπων της Εύβοιας. Η αιμοδοσία θα γίνει στο χώρο του Προσκοπείου της Χαλκίδας, από 10:00 έως 14:00.

ΠΗΓΗ:

Σερβιτόρος

ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Τους 158 φτάνουν οι εντοπισμένοι μέσω Λουξεμβούργου χρήστες του Διαδικτύου στη χώρα μας, οι οποίοι κατείχαν ή διακινούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας σύμφωνα με τα στοιχεία της Ιντερπόλ.
Χθες στον μακρύ κατάλογο προστέθηκε ένας 36χρονος ιδιωτικός υπάλληλος από τα Φάρσαλα Λάρισας, ενώ σοκ έχει προκαλέσει η σύλληψη 44χρονου διευθυντή δημοτικού σχολείου στην Καβάλα.
Η επιχείρηση των Τμημάτων Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Αθήνας και Θεσσαλονίκης, που φέρει την κωδική ονομασία «Τσάρλι», έχει οδηγήσει μέχρι στιγμής σε δεκάδες συλλήψεις, μετά μάλιστα και την άρση του απορρήτου επικοινωνίας μέσω του Διαδικτύου που διέταξε με βούλευμά του το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Τελευταίος στη λίστα ένας 36χρονος από τα Φάρσαλα, ο οποίος συνελήφθη αργά το βράδυ του Σαββάτου ύστερα από έφοδο που έκαναν στο σπίτι του αστυνομικοί της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Θεσσαλονίκης.
Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν περισσότερες από 2.000 φωτογραφίες πορνογραφικού περιεχομένου με πρωταγωνιστές παιδιά.
Ο ίδιος φέρεται να ομολόγησε ότι κατείχε αυτό το υλικό, αρνήθηκε, όμως, ότι το διακινούσε σε άλλους χρήστες.
Σάλο, όμως, έχει προκαλέσει η σύλληψη 44χρονου διευθυντή δημοτικού σχολείου στην Καβάλα, με τις ίδιες κατηγορίες.
Ο εκπαιδευτικός συνελήφθη στο σπίτι του στη Χρυσούπολη και στην κατοχή του βρέθηκαν τρεις σκληροί δίσκοι και ένα DVD με υλικό παιδικής πορνογραφίας, καθώς επίσης και μικροποσότητα χασίς.
Οι έρευνες συνεχίζονται για τον εντοπισμό και τη σύλληψη και άλλων κατόχων τέτοιου υλικού, που σε μερικές περιπτώσεις ξεπερνά και την πιο αρρωστημένη φαντασία, καθώς μεταξύ των εικόνων υπάρχουν και άσεμνες με βρέφη και παιδιά 3-4 χρόνων.

ΠΗΓΗ:

Το χαμομηλάκι

blogger templates | Make Money Online