Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

ΕΚΔΙΚΑΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΕΞΑΣΘΕΝΟΥΣ ΧΡΩΜΙΟΥ


Σήμερα το πρωί εκδικάστηκαν τα ασφαλιστικά μέτρα από το πρωτοδικείο Χαλκίδος κατά του Δήμου Μεσσαπίων, λόγω υπάρξεως εξασθενούς χρωμίου στο νερό της Μεσσαπίας. Η απόφαση των ασφαλιστικών θα βγει μέχρι και ένα μήνα μετά από την στιγμή που και οι δύο πλευρές δώσουν προτάσεις αντιμετώπισης του προβλήματος. Οι προτάσεις θα δοθούν την Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΤΩΝ ΗΠΑ


Ακριβές ομοίωμα του Παρθενώνος στις Η.Π.Α. Εισέλθετε τις πύλες του δωρικού ναού και φωτογραφηθείτε δίπλα στη “χρυσελεφάντινη” Αθηνά. Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Το σύμβολο της Αθήνας του Περικλή, το άφταστο αρχιτεκτονικό δημιούργημα του Ικτίνου και του Καλλικράτη μαζί με όλες τις εμπνεύσεις του Φειδία, στις ακριβείς του διαστάσεις, βρίσκεται ως ακριβές αντίγραφο στην πόλη του Nashville στο Tennessee των Ηνωμένων Πολιτείων. Ο δωρικός ναός της Αθηνάς κοσμεί το "Πάρκο της Εκατονταετίας" στο Nashville στεγάζοντας το Μουσείο Τέχνης της Πόλης.  Η ανέγερσή του ξεκίνησε το 1897 κατά τον εορτασμό των 100 ετών ζωής του Tennesse και από τότε έγιναν πληθώρα αλλαγών και προσθηκών ώστε να ομοιάζει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στον αυθεντικό Παρθενώνα. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί φυσικά δεν βασίζονται στο Πεντελικό μάρμαρο αλλά είναι ένας συνδυασμός πέτρας, τούβλων, τσιμέντου και γύψου. 

Το ομοίωμα διατηρεί εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τον Παρθενώνα ξεχωριστό. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

1. Όλα τα οριζόντια αρχιτεκτονικά στοιχεία διατηρούν μια ελαφρά αψιδωτή κλίση στο κέντρο τους, πράγμα που τον ζωντανεύουν κατά την παρατήρηση ακόμα περισσότερο.

2. Όλοι οι εξωτερικοί κίονες κλίνουν ελαφρώς προς τα μέσα και οι γωνιακοί διαγωνίως. Αυτό δημιουργεί την αίσθηση ενός επιβλητικότερου και υψηλότερου κτίσματος από ό,τι είναι στην πραγματικότητα.

3. Όλοι οι κίονες διαφέρουν στη διάμετρο από τους διπλανούς τους και το κενό ανάμεσά τους είναι ελαφρώς διαφορετικό.

4. Όλοι οι κίονες έχουν τη χαρακτηριστική ελαφρά πεπλάτυνση στο μέση τους, τη λεγόμενη "ένταση".

Οι εκπλήξεις όμως δε σταματούν εδώ. Και το εσωτερικό του οικοδομήματος ομοιάζει στον αυθεντικό Παρθενώνα: Χωρίζεται σε 2 μέρη.
Στο ανατολικό μέρος (Ναός) μπορεί κάποιος να απολαύσει το ξακουστό χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς που είχε φιλοτεχνήσει ο Φειδίας. Βέβαια τα υλικά πλέον είναι ο γύψος, το τσιμέντο και το ατσάλι. Ο γλύπτης Alan LeQuire ολοκλήρωσε το δύσκολο έργο του αγάλματος μεταξύ 1982 - 1990. Η επιχρύσωση έγινε μόλις το 2002.  Η Αθηνά, όπως μπορεί κανείς να παρατηρήσει διατηρεί κάποιες εικαστικές προσθήκες, όπως το χρώμα στα μάτια και τα χείλη της. Σχετικά με το άγαλμα της Αθηνάς, σύμφωνα και με την ομολογία και των ίδιων, δεν είχαν διαθέσιμες αρκετές πληροφορίες καθώς το αυθεντικό άγαλμα είχε αφαιρεθεί από το ναό και μεταφερθεί στην Κωνσταντινούπολη γύρω στα 400 μ.Χ. όπου και αργότερα καταστράφηκε (πιθανότατα κατά τη διάρκεια της 4ης Σταυροφορίας του 1204 μ.Χ.). 
Ο Παρθενών του Nasvhille εκτός από έκθεση έργων τέχνης (κυρίως αμερικανών ζωγράφων) χρησιμοποιείται κατά καιρούς και για ποικίλες καλλιτεχνικές εκδηλώσεις.

Μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα του αμερικανικού Παρθενώνα εδώ http://www.nashville.gov/Parthenon/

ΠΗΓΗ:

Λυκομίδης

ΠΑΛΑΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΨΑΧΝΩΝ ΜΕΤΑΛΛΙΑ 1 ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΛΗΣ!


Ένα χρυσό στα 73 κιλά ελευθέρας γυμνασίων για τον Παπαδόπουλο Κώστα και τρία χάλκινα του Ρουσόδημου Ιωάννη στα 74 κιλά ελληνορωμαϊκής λυκείων – αθλητής που κέρδισε και την πρόκριση στο πανελλήνιο μαθητικό - του Αναστασίου Αντώνη στα 100 κιλά λυκείων ελληνορωμαϊκής και του Τάρλα Σταύρου στα 53 κιλά ελευθέρας γυμνασίων, έφεραν μεγάλη χαρά στους προπονητές, παράγοντες και γονείς του συλλόγου μας!


Με τη συμμετοχή 300 και πλέον μαθητών στο άθλημα της πάλης διεξήχθησαν την Δευτέρα και Τρίτη (8-9/2) οι σχολικοί αγώνες που λαμβάνουν χώρα σε Αθήνα και Λάρισα.

Η δεύτερη φάση του Νοτίου Ομίλου ολοκληρώθηκε στο 2ο Κλειστό Γυμναστήριο Δροσούπολης στα Άνω Λιόσια, παρουσία εκατοντάδων γονέων και φιλάθλων με τους τέσσερις προκρινόμενους να περιμένουν τους αντίστοιχους τέσσερις του Βορείου Ομίλου για να συμπληρωθεί η οκτάδα των προημιτελικών.




Να σημειωθεί πως στον Β' Όμιλο, δηλαδή αυτόν της Νοτίου Ελλάδας, συμμετείχαν συνολικά 105 μαθητές στην ελληνορωμαϊκή και 90 στην ελευθέρα.







Ταυτόχρονα πραγματοποιήθηκε και η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας της ΕΣΠΑΝ – Ένωσης Σωματείων Πάλης Αττικής και Νήσων και βραβεύθηκαν εν ενεργεία και παλιοί προπονητές της Πάλης, μεταξύ άλλων βραβεύθηκαν ο προπονητής των Ολυμπιονικών κος Αρκουδέας Παναγιώτης όπου τη συγκινητική βράβευση έκαναν οι μαθητές του Ολυμπιονίκες κος Μυγιάκης Στ. και κος Γαλακτόπουλος Π.



Οι υπόλοιποι αθλητές μας κατέλαβαν τις παρακάτω θέσεις:

4ος Σχίζας Ιωάννης 85 κιλά ελευθέρα γυμνασίων

5ος Ρουσόδημος Αλέξανδρος 47 κιλά ελευθέρα γυμνασίων

5ος Σούφρας Δημήτριος 84 κιλά ελληνορωμαϊκής λυκείων

5ος Κακαβάς Ιάσων 53 κιλά ελευθέρας γυμνασίων



Ευχόμαστε καλη συνέχεια σε όλα τα παιδιά και καλές προπονήσεις!


ΠΗΓΗ:

Πάλη-Ρυθμική

ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΛΕΜΟΥ

Έχω ακούσει να μιλάνε για πολλά μοντέλα. Κάτσε κάτω βρε, πού πας; Θέλω να σου μιλήσω σοβαρά, δεν σου μιλάω για μοντέλες της βίζιτας, ούτε για μοντέλα των 4 τροχών, θέλω να σου μιλήσω για τα ξενόφερτα μοντέλα ζωής, που ετοιμάζουνε για σένα, για το σήμερα, για το αύριο, για τα παιδιά σου...
Πότε μιλάνε για το Σουηδικό μοντέλο, πότε για το Ιρλανδικό, πότε για το Πορτογαλικό, πότε για της Αργεντινής, πότε για το Γερμανικό. Παίρνουνε φασόν τους τυφλοσούρτηδες και ράβουνε κουστουμάκια για σένα και για μένα. Θα μας τα προβάρουνε και θα αποφασίσουν ποιό μας πάει καλύτερα κι ας μας είναι κοντά τα μανίκια κι ας μας κόβει ο καβάλος κι ας μας είναι στενό το πουκάμισο και μας σφίγγει τον λαιμό και δεν μπορούμε να πάρουμε ανάσα. Ας προσέχαμε τόσα χρόνια καλύτερα τις επιλογές μας. Ας ήμασταν κριτές και όχι συνένοχοι, ας ήμασταν πολίτες και όχι οπαδοί...
Όμως, είπα Γερμανικό μοντέλο και στο μυαλό μου εκτός από τις Μερσεντές και τις BMW, που με κρατικές πινακίδες μεταφέρουν τους ενόχους, που αποφάσισαν την καταδίκη όλων των υπόλοιπων, ήρθε και ένα έργο του Μπρεχτ, το Γερμανικό Εγχειρίδιο Πολέμου. Συγκεκριμένα θημήθηκα και έψαξα και βρήκα το παρακάτω απόσπασμα:

"Αυτοί που βρίσκονται ψηλά

Θεωρούνε ταπεινό
Να μιλάς για το φαΐ
Ο λόγος; Έχουνε κιόλας φάει

Οι ταπεινοί αφήνουνε τον κόσμο
Χωρίς να ’χουνε δοκιμάσει κρέας της προκοπής
…………………………….
Οι εργάτες φωνάζουν για ψωμί
Οι έμποροι φωνάζουν γι’ αγορές
Οι άνεργοι πεινούσαν
Τώρα πεινάνε κι όσοι εργάζονται

Αυτοί που αρπάνε το φαΐ απ’ το τραπέζι
Κηρύχνουν τη λιτότητα
Αυτοί που παίρνουν όλα τα δοσήματα
Ζητάνε θυσίες
Οι χορτάτοι μιλάνε στους πεινασμένους
Για τις μεγάλες εποχές που θα ’ρθουν
Αυτοί που τη χώρα σέρνουνε στην άβυσσο
Λες πως είναι τέχνη να κυβερνάς το λαό..."


Σας ακούγεται γνωστό; Αναγνωρίζετε σύγχρονα πρόσωπα και καταστάσεις; Δεν σας έρχεται να τους πιάσετε και να τους στείλετε από κει που 'ρθαν; Εμένα πάντως, τέτοια συναισθήματα μου δημιουργεί.
Κι αν εγώ είμαι ένας, κι αν εσύ που είσαι άλλος ένας, κια αν ο διπλανός μας, κι ο διπλανός του, κι ο παραπέρας κοιταχτούμε και συννενοηθούμε όχι με τα λόγια, έχουμε χορτάσει από λόγια, αλλά με τα μάτια, τότε ίσως κάτι να γίνει...
Αλλιώς, ας ξεχάσουμε τα ηρωικά και μεγαλόστομα "Εγχειρίδια Πολέμου" κι ας μάθουμε να ζούμε με την "Όπερα της πεντάρας"...


ΠΗΓΗ:

Κεντρί

blogger templates | Make Money Online