Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

ΑΠΟ ΤΑ 10 ΜΟΥ ΜΕ ΒΙΑΖΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΗΞΕΡΕ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ

H Ειρήνη Τσονοπούλου, η «μάνα»- μαστρωπός από το Ίλιον, που κατηγορείται για τις φρικιαστικές υποθέσεις παιδεραστίας και κακοποίησης των ίδιων της των παιδιών, μιλάει για τις πράξεις της στην «Espresso».

Ο μόνος πόνος για χάρη των παιδιών της ήταν αυτός της γέννας, αφού όπως λέει δεν ήξερε τι σημαίνει «μάνα»: «Μάνα είναι αυτή που γεννάει και ταΐζει τα παιδιά της. Μάνα είναι αυτή που δέχεται τις ανωμαλίες του «μπαμπά». Πώς να το εξηγήσω, μάνα είναι κάτι το σκληρό, χωρίς να σε αγαπάνε».

Υπήρξε και η ίδια θύμα βιασμού του ίδιου της του πατέρα και όπως περιγράφει : «Από τα δέκα μου με βίαζε ο πατέρας μου και η μάνα μου το ήξερε, αλλά δεν έκανε τίποτα. Τότε μου έλεγαν ότι δεν πειράζει, είναι άντρας και πατέρας σου. Όχι μόνο με βίαζε, αλλά με έβαζε να τον χαϊδεύω και στα γεννητικά όργανα, όταν χόρευε γυμνός μπροστά μας, και να κοιμάμαι στο ίδιο κρεβάτι με την μάνα μου και αυτόν γυμνούς, όταν έρχονταν σε επαφή», περιγράφη, προκαλώντας σοκ στον αναγνώστη, που μοιραία οδηγείται στο ερώτημα: «Αφού τα έχει περάσει πως μπόρεσε να κάνει το ίδιο;»

Η ίδια υποστηρίζει ότι την πίεζαν να τα κάνει λέγοντας της ότι δεν είναι κάτι κακό, ενώ τα χρήματα, ισχυρίζεται, ότι τα έδινε στην μητέρα της.

Πλέον δηλώνει πώς έχει τύψεις και κλαίει τα βράδια, ενώ το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να μην της πάρουν την δίχρονη κόρη της Ραφαέλα, που γέννησε μέσα στην φυλακή, αφού μόνο αυτή έχει...

ΠΗΓΗ:

Madata.gr

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online