Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Ο ΖΗΚΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΕΣΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΚΛΗΤΗΡΑ


Έκπληκτος για απομάκρυνσή του από την τεχνική ηγεσία του Ολυμπιακού δήλωσε ο Ζίκο μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του. «Απολύθηκα μέσω ενός δικαστικού κλητήρα, σαν να έχω κάνει κάτι λάθος», δηλώνει ο Βραζιλιάνος τεχνικός ο οποίος ξεκαθάρισε ότι θα καταφύγει στα δικαστήρια για να προασπίσει τα δικαιώματά του.

Ο Ζίκο στέκεται στο γεγονός ότι βρέθηκε στον πάγκο της ομάδας μόνο για τέσσερις μήνες ενώ τόνισε πως η ομάδα είχε καλά αποτελέσματα!


Αναλυτικά τα όσα δηλώνει ο Ζίκο στην ιστοσελίδα του:

-για την απόλυσή του:

"Χθες το βράδυ μίλησα με τον αντιπρόεδρο και αυτός μου εξήγησε ότι υπάρχει πίεση από τους οπαδούς και τον τύπο για να απολυθώ. Εγώ απάντησα πως αυτό μου φαίνεται λογικό και είπα ότι θα συνεχίσω την δουλειά μου. Όμως ο αντιπρόεδρος επέμενε, παρά το γεγονός ότι εγώ του είπα πως σε καμία περίπτωση δεν θα λύσω το συμβόλαιό μου. Και εκεί το αφήσαμε, καθώς ο πρόεδρος δεν είναι εδώ. Σήμερα το πρωί όμως πληροφορήθηκα για την απόλυση από το ίντερνετ".

- για το εάν τον ενημέρωσε κάποιος από την διοίκηση:

"Αυτό ήταν το χειρότερο. Έμαθα για την απόλυση από την ιστοσελίδα του συλλόγου στο ίντερνετ περίπου στις 11.30. Εγώ, ο Εντού και Μοράι. Δύο ώρες αργότερα έλαβα και ένα γράμμα στα ελληνικά και στα αγγλικά από έναν δικαστικό κλητήρα, εδώ στο σπίτι μου. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό. Απολύθηκα από έναν κλητήρα, σαν να έχω κάνει κάτι λάθος".

- για την προσφορά του στον πάγκο του Ολυμπιακού:

"Ήμουν μόλις τέσσερις μήνες και πιστεύω πως είχα καλά αποτελέσματα. Για να πάρεις μία ιδέα, σύμφωνα με το συμβόλαιό μου, η ανανέωσή μου θα γινόταν αν τερμάτιζα πρώτος ή δεύτερος στο πρωτάθλημα. Εμείς ήμασταν δεύτεροι και παρά το γεγονός πως ήμασταν επτά πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο, είχαμε την ευκαιρία να καλύψουμε την διαφορά, καθώς έμεναν 12 αγωνιστικές. Η ομάδα είναι στη φάση των "νοκ άουτ" του Τσάμπιονς Λιγκ και έχουμε 5 ήττες σε 21 παιχνίδια. Έτσι λοιπόν, ήμουν έτοιμος να συνεχίσω την δουλεία μου. Δυστυχώς το συμβόλαιό μου διακόπηκε με αυτό τον τρόπο".

- για το πώς πρόκειται να αντιδράσει:

"Είμαι απογοητευμένος. Έχω μία εβδομάδα για ν' αφήσω το σπίτι που ανήκει στο σύλλογο, άλλα θα μείνω για λίγο στην Ευρώπη πριν επιστρέψω στο Ρίο. Μιλάω με τους δικηγόρους μου και θα διεκδικήσω τα δικαιωματά μου στα δικαστήρια. Απ' το έγγραφο που μου έστειλαν δημιουργούνται απορίες για τους λόγους της απόλυσής μου".

-για τα σχέδιά του για το μέλλον:

"Είμαι πολύ λυπημένος και απογοητευμένος με το ποδόσφαιρο. Αυτό έχει να κάνει με τις σκηνές βίας που έζησα εδώ, αλλά κι αυτές που βλέπω και σε πολλά γήπεδα σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι πλέον, ασφαλές να εργάζεσαι για το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω ακόμη το τι θα κάνω και θέλω να το σκεφτώ με ηρεμία.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με υποστήριξαν εδώ στην Ελλάδα και κυρίως αυτούς που μου έστελναν mail και μηνύματα στο blog μου. Σκέφτομαι ν' ακολουθήσω τη συμβουλή ενός απ' αυτούς και συγκεκριμένα του Αλέξη, ο οποίος συμβολίζει όλους τους χρήστες του blog και που προτείνει να κάνω μία παύση για έναν χρόνο και να ξεκουραστώ με την οικογένειά μου. Αυτό θα κάνω".

ΠΗΓΗ:


Τραγικός

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online