Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Παιχνίδια με τα χρώματα» ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΜΑΡΩ ΤΖΕΝΑΝΙΔΟΥ - ΚΕΣΣΟΠΟΥΛΟΥ


Καφέ Chez Jean (Φράγκων 3)

Από 13/11/2009 έως 23/12/2009

Ώρες λειτουργίας 9.00-14.00

(εκτός Σαββάτου και Κυριακής)

Πληροφορίες: 2310-539672

«Πιστεύω ότι η ζωγραφική ήταν πάντα μια απάντηση στην ασχήμια της καθημερινότητας».


«…Σε όλες μου τις δουλειές, οδηγός μου ήταν το χρώμα. Από τα χρόνια της Γαλλίας, το χρώμα είναι για μένα το βασικό κίνητρο για να ζωγραφίζω -οι δικές μου σχεδιαστικές γραμμές είναι από χρώμα».


«…Οι δουλειές μου είναι περιγραφικές, χωρίς να είναι παραστατικές με τη στενή έννοια. Κι αυτό δεν είναι κάτι που με απασχολεί ιδιαίτερα. Γιατί κάποιες φορές το παραστατικό και το αφηρημένο είναι σχετικά. Οι ουρανοί, για παράδειγμα, που με απασχόλησαν στην προηγούμενη δουλειά μου, έδιναν την εντύπωση του αφηρημένου ενώ θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως η απόλυτη παράσταση! Ή βλέπω τη Θεσσαλονίκη απ’ το καράβι ή από ψηλά σαν μία χρωματική παλέτα».


«…Τα τοπία μου μπορεί να φαντάζουν απροσδιόριστα για τον θεατή ακόμη κι αν για μένα σημαίνουν κάτι, αν αναπαριστούν μια συγκεκριμένη εικόνα, μια στιγμή, μια εντύπωση, μια ανάμνηση. Αυτό θα πει ότι η ζωγραφική μου ψάχνει τον θεατή της».


«…Από τεχνικής πλευράς, η πινελιά μου είναι έντονη, στοιχείο που αναδεικνύει το κοντράστ των χρωμάτων και, φυσικά, τη δύναμή τους. Από κει και πέρα, η μίξη των χρωμάτων είναι μια άσκηση που δεν τελειώνει ποτέ. Πάντα κάτι έχεις να μάθεις, πάντα ένα νέο χρώμα θα ανακαλύψεις. Ακόμη κι αν το δεις πρώτα στο τελάρο, είναι βέβαιο ότι παρατηρώντας κάπου θα το βρεις στη φύση».


Στάλθηκε από τον δημοσιογράφο Γιάννη Κεσσόπουλο.

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online