Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ



Καλησπερα....
Εκανα πολυ καιρο να αποφασισω να κανω αυτη την κινηση αλλα ηθελα να εξαντλησω ολα τα περιθωρια και να το αποφυγω...
Μετα απο παροτρυνση καποιων ατομων πραγματικα φιλοζωων...αναγκαζομαι να ζητησω την βοηθεια σας.Ειχα 16 γατακια σπιτι και παντα μαζευω οσα περισσοτερα μπορω
Τον περασμενο μηνα καποιος αγνωστος ακομα ιος μπηκε στο σπιτι ... μεταλλαχθηκε ο κορωνοιος σε καποια γατακια και ηρθε η περιτονιτιδα.Επισης εχω και μερικα με λευχαιμια.
Κοιμομαστε στο σαλονι, καναπεδες και πατωμα καθοτι εχουμε παραχωρησει τους υπολοιπους χωρους στα γατακια.Σε αρρωστα...υποπτα για αρρωστιες και υγειη.
Μονο οι εξετασεις για περιτονιτιδα, λευχαιμια και aids σε 8 γατακια εφθασαν σχεδον τα 600 ευρω.Επισης επρεπε να κανω και γενικες αιματος και καποια απο αυτα λογω υψηλου πυρετου και ικτερου πρεπει να ξανακανουν και να εμβολιαστουν παλι αναλογα.
Ενα γατακι εχει αναστομωση πυλαιας και πρεπει να παιρνει ειδικη τροφη για τα νεφρα...Τα γατακια ειναι μονο μεσα οποτε αμμο χρειαζομαι καινουργιο τσουβαλακι καθε 3 μερες...3-4 αμμολεκανες εχουμε σπιτι πλεον.Δεν ξερω αν ειναι σπιτι η καταφυγιο πια...
Γνωριζω οτι εγω επελεξα να μπω σε αυτο το προγραμμα και δεν με υποχρεωσε κανεις...Δεν μπορω να τα βλεπω εξω...δεν μπορω τις ανεξελεκτες γεννες...Προσπαθω να κανω οτι μπορω..
Πολλοι με γνωριζετε καλα και εχετε ερθει να δειτε την κατασταση στο σπιτι...Για οσους αμφισβητουν..μπορουν ελευθερα να δουν τους φιλους μου και να τους ρωτησουν
Τωρα πρεπει να αρχισω και τις ακτινογραφιες σε οσα εχουν λευχαιμια γιατι μαλλον θα εμφανισουν λεμφωματα/καρκινο...
Χρειαζονται ιντερφερονη...αλλα κορτιζονη...
Εχω ανοιξει εναν λογαριασμο για οσους μου ζητησαν να βοηθησουν...Δεν εργαζομαι αυτη την περιοδο και πολλοι απο εσας γνωριζετε και για καποιο προσωπικο ιατρικο θεμα που εχω και που βασιζομαι στο τι εξετασεις θα μου γραψει το ΙΚΑ μιας και δεν εχω τα χρηματα να τις κανω αλλου
Ντρεπομαι που ζηταω βοηθεια αλλα σκεφτομαι οτι δεν ειναι για εμενα στην ουσια...Αυτος ειναι και ο λογος που σας βομβαρδιζω με προιοντα...προσπαθω να πουλησω και πολλα προσωπικα μου αντικειμενα
Ο λογαριασμος ειναι
στην Εθνικη Τραπεζα στο ονομα Κατερινα Καρτσωνα 146/625584-11
****Παρακαλω να τσεκαρετε οτι ειναι στο ονομα μου μην γινει καποιο λαθος...
Σας υπερευχαριστω και ελπιζω στην θετικη σας ενεργεια...

Kατερινα

0 Comments:

blogger templates | Make Money Online